Hodnocení hotelu
Hotel Happy City
Náš názor na Hotel Happy City
Podle 3 hodnocení vychází průměrné známka 88% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Vyřizování reklamací
- Dopravní spojení
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Čistota v restauraci
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení Hotel Happy City
Všeobecné hodnocení | 81% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 86% |
|
Obsluha a služby | 93% |
|
Stravování | 95% |
|
Sport a zábava | 67% |
|
Ubytování | 89% |
|
Recenze hotelu
Hotel Happy City
Recenze hotelu Hotel Happy City
19.3.2012 | Pobyt v únoru 2012 na 5 nocí jako Senioři
Příjemný hotýlek v centru, žádný luxus ale čisto, příjemný personál i dobré jídlo. Výhodou je poloha v samém centru a prakticky na stanici metra, které bylo na Káhirské poměry překvapivě čisté a je úžasně levné (1 libra kamkoliv) Pěšky lze dojít snadno např. k muzeu, na bazar i na hlavní náměstí Tahrir. Měli jsme strach ze stávající politické situace, ale nikde se nic neodehrávalo. Turtisti jsou navíc pečlivě střeženi- do hotelu se chodilo přes bezpečnostní rám, u kterého pořád seděli policisté v civilu. Ale žádné obtěžování, žádné prohlídky. Pokoje sice ošuntělé, ale denně důkladný úklid , čisté ručníky atd. Měli jsme objednanou polopenzi v bufetovém stylu. Snídaně tak probíhala, večeři jsme ale měli a la cart, neboť jsme byli k večeři v hotelu jediní hosté! Jídlo podle jídelníčku bylo super, nechyběl anglický překlad a tak nebyl problém s výběrem. Transfer z a na letiště také proběhl bez komplikací. Jediná nepříjemnost, která nás potrefila ,byla, že se nám, naštěstí až při zpátečním letu, zaběhla zavazadla. Letěli jsme totiž s přestupem v Amánu a tam nám nestihli či zapomněli přeložit kufry. Avšak za tři dny nám je letecká společnost dopravila s omluvou až do bytu. Při cestě tam by to byl asi velký problém, ale takto se to dalo přežít bez velkých komplikací- chybička se vloudí.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Happy City
31.3.2010 | Pobyt v březnu 2010 na 8 nocí jako Neznámý
Vybrali jsme si tento zájezd a hotel z nabídky CK 5 vor Flug a chtěli jsme poznat památky Káhiry a nejbližšího okolí. Poloha v centru byla ideálním výchozím místem pro návštěvu všech zajímavých míst, poblíž hotelu je stanice metra, 15 minut chůze je centrální náměstí Midan Tahrir. Hotel má velice vkusně zařízené pokoje s příslušenstvím, TV, klimatizací. Pokoje i celý hotel jsou udržovány v čistotě, personál je ochotný, usměvavý a vstřícný. Měli jsme pobyt jen se snídaní a nemůžeme si stěžovat, výběr bufetu je bohatý a chutný. Mohu doporučit všem běžným turistům. Nejedná se o luxus v evropském měřítku, ale je to přesně to, co jsme pro naše toulky Káhirou za poznáním hledali.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Happy City
29.3.2010 | Pobyt v březnu 2010 na 8 nocí jako Neznámý
Hotel je ve velice dobré lokalitě. U stanice metra a v blízkosti pamětihodností. Rovněž v blízkosti rušného centra a v blízkosti restaurací a rychlého občerstvení. Pokoj perfektně čistý a každý den udržovaný. Zaměstanci recepce velice ochotní, nápomocní a přátelští. Byli jsme opravdu velice spokojeni. Nabídka jídel u snídaně opravdu široká na 3 hvězdičkový hotel.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|