Hodnocení hotelu
Hotel Adrar
Náš názor na Hotel Adrar
Podle 199 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 54% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Nabídka pro volný čas
- Ochota personálu
- Nákupní možnosti
- Chuť a kvalita jídel
- Všeobecná čistota
Podrobné hodnocení Hotel Adrar
Všeobecné hodnocení | 57% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 80% |
|
Obsluha a služby | 73% |
|
Stravování | 75% |
|
Sport a zábava | 61% |
|
Ubytování | 67% |
|
Recenze hotelu
Hotel Adrar
Recenze hotelu Hotel Adrar
10.10.2011 | Pobyt v září 2011 na 7 nocí jako Mladý pár
Celkový servis a organizace ze strany cestovní kanceláře velmi dobrá. Jen bychom příště uvítali více věrohodnějších fotografií, protože hotel je hodně průmerný a jeho okolí také nic moc. Blízko dálnice, bazén ne vždy čistý, ale večeře výborné. Snídaně každý den stejný-už niky nesnim croassaint s marmeládou :) Jinak Maroko neni moc čisté. Moře a pláž jsou mnohem lepší až za Přístavem Agadiru směrem na sever. Lidé jsou velmi přátelští a personál není tak vlezlý jako např. v Egyptě. Užijte si dovolenou, ale ne v tomto hotelu, raději si připlaťte :)
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Hotel Adrar
15.9.2008 | Pobyt v srpnu 2008 na 14 nocí jako Neznámý
Hotel zvnějšku působí zašlým dojmem,co se týká vnitřku tak též nijak nenadchne po prohlídce vedlejšího hotelu Argana jsme měli chuť jet zpět domů.V okolí byly samé krásné hotely a trojice hotelů Adrar,Royal a Sahara působily odpudivým dojmem.Nicméně ochota číšníků a ostatního hotelového personálu zachraňovala naše první dojmy.Ačkoliv se denně uklízelo příště bych si již takovýto hotel nevybral.Fotky se rozchází s reálem,bazén byl čistý ale okolí špinavé zachraňovala to alespoň hezká zahrada.Osobně jsme navštěvovali jiný hotel s bazénem.Po týdnu pobytu se večeře podávající formou švédských stolů změnila v servírované menu s razantně malými porcemi jídla a omezeným výběrem ostatního menu ale i přes tuto nepříjemnost jídlo velmi chutné.Snídaně po celý pobyt stále stejné a už jsem se těšil domů,že si dám něco jiného.Marokánci vcelku přátelští a co se týkalo nakupování vždy jsem dobře nakoupil jakmile se tzv. netlačilo na pilu.Radost z dobrého a účinného smlouvání s úsměvem na rtech vždy přinesla pro obě strany své ovoce.Celkový dojem z této dovolené jsme shrnuli tak,že v lepším hotelu by by l tento zájezd o něčem jiném a hlavně pravdivé informace o pravém stavu věci.Hodnotíme 3-.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Adrar
Hotel | 3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 2 / 6 |
|
Hotelový servis | 1 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,5 / 6 |
|
Stravování | 2,5 / 6 |
|
Sport a zábava | 3 / 6 |
|