Hodnocení hotelu
Grand Bahia Principe Bavaro
Náš názor na hotel Grand Bahia Principe Bavaro
Podle 12 412 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Hotelová restaurace a bar
- Ochota personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Velikost pokojů
- Všeobecná čistota
- Vzdálenost k pláži
- Nákupní možnosti
Podrobné hodnocení hotelu Grand Bahia Principe Bavaro
Všeobecné hodnocení | 93% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 84% |
|
Obsluha a služby | 90% |
|
Stravování | 95% |
|
Sport a zábava | 90% |
|
Ubytování | 96% |
|
Recenze hotelu
Grand Bahia Principe Bavaro
Recenze hotelu Grand Bahia Principe Bavaro
18.1.2015 | Pobyt v listopadu 2014 na 21 nocí jako Pár středního věku
Hotel se nachází ve velice rozlehlém komplexu. Personál je vstřícný. Ačkoliv naše jazykové znalosti (AJ, NJ) nebyly nejlepší, všichni se snažili nám vyhovět.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Grand Bahia Principe Bavaro
2.12.2014 | Pobyt v listopadu 2014 na 7 nocí jako Pár středního věku
Hotel velmi pěkný,rozsáhlý komplex s 3patrovými vilami ,všude čisto,perfektně upravené zahrady,bazény čisté,udržované,pláž trochu zklamání ocean teplý ale poměrně dost chaluh:-( lehátka a servis na pláži ale super.
Bary bez výhrad,kvalitní pití I do alkoholických koktejlů,jen by nemusely zavírat tak brzy:-)) většina barů zavřela v 23,00 a zůstala otevřená pouze diskotéka a plážový bar.zřejmě kvůli nočnímu klidu-pochopitelné.
Personál vcelku milý,ochotný.
Pokoje prostorné,čisté,vázlo jen denní doplnění minibaru.
Tragedie- připojení wifi.pouze 60min denně na jedno připojení které ještě nebylo 100% ale kdo by na dovolené potřeboval internet či email:-)
kdo má rád dovolenou kde opravdu nic nemusí a chce si odpočinout u dobrého jídla a pití v krásném prostředí je DR ta správná volba jen zvažte velikost hotelu -Bahia je opravdu mega .kdo má rád vice klidu a soukromí zvolte menší hotel,jinak ale vřele doporučujeme.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Grand Bahia Principe Bavaro
24.10.2014 | Pobyt v říjnu 2014 na 11 nocí jako Mladý pár
Jedná se o veliký komplex složený ze dvou hotelů (Bávaro a Punta Cana), takže je nutné si hlídat které restaurace patří kterému hotelu, ale na recepci jsme obdrželi mapku a po chvilce jsme se zorientovali. Nejtěžší bylo pochopit rozložení recepcí obou hotelů. Potíž je v tom, že oba hotely mají na první pohled stejnou recepci s loby barem a restaurací a jsou na sebe nalepené, jediný rozdíl je, že jsou zrcaclově otočené. Tak jsme první den trochu bloudili.
Jinak přes areál stále projíždí vláček, tak za chvilku jste od recepce až u pláže. Pokud nechcete použít vláček, je to cca 5min procházka.
Každý večer probíhá animační program a i v půběhu dne jsme natrefili u bazénu např. na bingo nebo vodní aerobic.
Jídlo bylo úžasný a asi nejlepší výběr, který jsem zatím ochutnala (restauraci ala carte jsme nevyzkoušeli).
Vzhledem k tomu, že jsme byli ještě mimo hlavní sezónu, tak nebyl problém s místem ani u bazénů ani na pláži.
V rámci programu all inclusive jsme měli možnost zapůjčit si na hodinu katamarán a vodní kajak.
Pokojík jsme měli veliký, jen se starším vybavením a minibarem, který každý den doplňovali (3l vody, Pepsi, pivo a něco na způsob Mirindy a Sprite).
Personál super, stačí se na ně usmívat a donesli by vám modré z nebe :-)
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Grand Bahia Principe Bavaro
30.9.2014 | Pobyt v září 2014 na 14 nocí jako Mladý pár
Hotel je velmi pekny, v porovnani s europskym standardom by som ho ohodnotila na 4*, ale v ramci hotela sme boli so vsetkym spokojni.
Rezort - je velmi velky, mimo hlavnej sezony (september) sme nemali problem s radmi v jedalni, nikde sme dlho necakali. V ramci rezortu funguju male autobusy, ktore prepravia ludi z jedneho konca rezortu na druhy. Chodia cca kazdych 10 minut. Rezort je upraveny, kazdy den sme videli personal, ako upratuju, upravuju travniky, plaz a okolie hotela.
Izba - velka, cista, kazdy den upratali a doplnili minibar, ktory bol v cene ubytovania. Na izbe nechavaju kazdy den aj pitnu vodu vo flasiach. V izbe bola aj klima aj ventilator. Vsetko fungovalo bez problemov. 2x sa nam stalo, ze sme sa nevedeli dostat do izby, z nicoho nic nefungovala karta. Na recepcii tento problem vyriesili promptne a na pockanie, takze to bolo v poriadku.
Strava - velmi vela jedla na vyber, kazdy si vie najst to svoje. Ranajky sa pomerne opakovali, nam to vsak neprekazalo. Obedy a vecere boli kazdy den zamerane na inu kuchynu (dominikanska, francuzska, spanielska, mexicka, americka, atd...) Moznost rezervovat si veceru v restauraciach a la carte, treba sa nahlasit a rezervovat par dni vopred (tu je potrebne spolocenske resp. slusne oblecenie, od panov sa vyzaduju slusne kratasy po kolena (nie plazove) alebo dlhe nohavice. Zeny - sukna/saty). My sme vyskusali japonsku a taliansku restauraciu. Jedlo nebolo nic extra, ale dalo sa. Od talianskej neocakavajte "europsku" taliansku restauraciu.
Plaz - vela lehatok, dazdniky a palmy vytvaraju prijemny chladok. Piesok a more uzasne, kvoli tomu sa tam opati ist :) Presli sme si plaz aj popri inych rezortoch, a tento hotel ma naozaj najkrajsiu plaz (a lehatka). Par dni boli v mori riasy, ale neprekazalo nam to.
Personal - vascinou mili, usmievavi. Samozrejme nie vsetci. Treba ratat s tym, ze sa neponahlaju (vynimkou je recepcia). Celkovo ochotni a napomocni. Takmer vsetci hovoria anglicky (niektori aj nemecky).
Pracovna - Trochu sme mali problem s pracovnou (museli sme ju vyuzit, kedze vzhladom na vlhko oblecenie nevyschne - plazove saty mi schli 3 dni a aj tak boli este stale vlhke) - nedodali nam vyprate oblecenie v stanovenom termine a vyhovorali sa, ze my sme neboli na izbe, aj ked sme tam cakali 2 hodiny... doniesli nam to az na druhy den poobede, takze zase strata casu na izbe... vyhovarali sa jeden na druheho a este to chceli zhodit na nas... na to sa da jedine povzniest a nenechat si pokazit naladu :) pradlo nakoniec doniesli ciste, vyzehlene, skoda len toho casoveho natahovania.
Domaci ocakavaju tringelty. Predovsetkym mimo hotela, ked sa rozhodnete ist na vylety (ktore odporucam, su zaujimave).
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|