Hodnocení hotelu
Estalagem Monte Verde
Náš názor na hotel Estalagem Monte Verde
Podle 87 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 69% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Nákupní možnosti
- Výbavení pokojů
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu Estalagem Monte Verde
Všeobecné hodnocení | 59% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 77% |
|
Obsluha a služby | 73% |
|
Stravování | 61% |
|
Sport a zábava | 60% |
|
Ubytování | 72% |
|
Recenze hotelu
Estalagem Monte Verde
Recenze hotelu Estalagem Monte Verde
12.10.2010 | Pobyt v září 2010 na 7 nocí jako Neznámý
Madeira nádherná, hlavně vnitrozemí, hotel a obsluha uspokojivá.
Nedoporučuji pro rodinu s dětmi, pokud nechtějí trávit dovolenou u hotelového bazénu. Důvod: náročný terén na výletech,špinavé kamenité pláže nebo zapáchající betonová lida.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Estalagem Monte Verde
14.8.2009 | Pobyt v srpnu 2009 na 7 nocí jako Neznámý
Lokalita hotelu je skvělá (asi 20 min chůze od centra Funchalu, přímo u autobusové zastávky). Protředí hotelu také příjemné - zahrada, menší bazén, příjemný chládek. Ochota a úroveň služeb je však dost hrozná. Snídaně formou švédského stolu celkem ok, jen šálky byly někdy špinavé i nádoby, ve kterých byl k dispozici džus. Pokojská (maminka rodiny majitelů) vždy vyměnila jen ručníky a zastlala. Pokoj jinak nebyl vůbec uklízen, takže ani sociální zařízení!!! Po 8 dnech to bylo i dost nechutné. Přece přetřít WC a našplíchat nějakým prostředkem není tak moc. Když jsme se na cokoliv zeptali, tak recepční (syn rodiny) jen odsekl nebo nás odkázal na nějaké archy s info pouze v němčině na stole od CK Alltours. I když německá CK. Vrchol byl když recepční úmyslně vrátil méně peněz za koupenou vodu a předstíral, že se nic neděje. Při odchodu se ani nerozloučili. Jeden den pozdní příprava snídaně (asi o 30 min) se slovy: "Jdu pozdě, ok?" a hlučná rodinná hádka další večer nepřispěly k dobrému dojmu. Prostě velice špatný dojem. Nedostatky v servisu by se klidně daly překonat ochotou a zájmem majitelů hotelu o své hosty. Když ale i tady cítíte nedostatky, tak se vám vůbec do takého hotelu už nechce. My další rok rozhodně pojedeme do jiného hotelu. Nemyslím, že 3* hotelu musí být zaručeně horší než 4*, vždy je to o lidech. A tento faktor v hotelu Monte Verde dost selhal.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 0 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 0 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Recenze hotelu Estalagem Monte Verde
6.1.2009 | Pobyt v prosinci 2008 na 14 nocí jako Neznámý
4 hvězdičky na fasádě svědčí o lepší minulosti hotelu nebo aspoň o původním záměru majitele, sloupnutá hvězdička na tabuli u vchodu byla prvním varováním. Zápasí s čistotou společných prostor i na pokojích ( 1x za 2 týdny luxováno, koupelna nevytřena vůbec, bláto, které z nás nechtěně opadalo po celodenním výletu v horách na schody tam leželo až do zašlapání cca 4-5 dní), švédský stůl - chabý sortiment, "doplníme až dojíte i ten sýr co Vám nejede..."
SUPER doprava s Air Berlin !!! Po 3 letech zpožděných charterů ČSA a ztracených zavazadel v Lisabonu absolutní přesnost, spolehlivost a přívětivé prostředí německých letišt v Norimberku včetně perfektního parkování v Drážďanech - levnějšího než v Praze. Doporučuji na 100% !!!
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 0 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 33 % |
|
Recenze hotelu Estalagem Monte Verde
16.7.2008 | Pobyt v červnu 2008 na 14 nocí jako Neznámý
Vybavení hotelu je částečně amortizováno,doporučil bych vybavit pokoj ledničkou, lokalizace hotelu je poměrně v hlukově exponovaném místě mezi dvěma dopravními hojně užívanými komunikacemi; k vrchní komunikaci přiléhá strojovna klimatizace nově vystavěného hotelu. Vzhledem k rozsahu výstavby je asi obtížné najít ubytování cenově přijatelné, v klidném prostředí a v relativní blízkosti centra.
Jedná se o rodinný podnik, doporučuji pro jeho téměř komorní prostředí oproti hotelovým komplexům. Zavádějícím v prospektu je údaj o vzdálenosti hotelu od města, pokud se pokud se údajem o vzdálenosti hotelu od centra města v "gehen minuten" rozumí doba chůze.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|