Hodnocení hotelu
Aladdin Beach Resort
Náš názor na hotel Aladdin Beach Resort
Podle 3 342 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 76% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Hotelová restaurace a bar
- Odbornost personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Velikost pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Vyřizování reklamací
Podrobné hodnocení hotelu Aladdin Beach Resort
Všeobecné hodnocení | 83% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 88% |
|
Obsluha a služby | 80% |
|
Stravování | 81% |
|
Sport a zábava | 93% |
|
Ubytování | 88% |
|
Recenze hotelu
Aladdin Beach Resort
Recenze hotelu Aladdin Beach Resort
4.10.2019 | Pobyt v září 2019 na 11 nocí jako Mladý pár
Starší hotel, čistý, udržovaný, personál ochotný, jídlo dobré.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Aladdin Beach Resort
10.5.2018 | Pobyt v dubnu 2018 na 9 nocí jako Pár středního věku
Nejsme nijak nároční, běžně preferujeme nízkonákladové dovolené, z tohoto důvodu byl pro nás pobyt v Aladinovi luxusní. Bylo o nás postaráno k naprosté spokojenosti.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 33 % |
|
Recenze hotelu Aladdin Beach Resort
28.9.2011 | Pobyt v září 2011 na 14 nocí jako Parta přátel
Služby NaCesty.cz boli OK, k tomu nemám pripomienky.
Prílet do Hurghady bol OK, tam si nás hneď smerovali príslušní pracovníci cestoviek ku svojim stolíkom, kde nám nalepili víza do pasov. Cena víz 15 USD a pýtal si 25 EUR. Keďže sme pripravené USD, cena bola 35 USD! 20 USD bakšiš. Odporúčam radšej vybaviť si to doma na ambasáde.
Transport do hotela bol OK. Ubytovanie tak isto. Izba bola pripravené (2x malý, 2x veľký), no bez uterákov. S tými bol problém po celý čas pobytu" raz vymenil všetky, raz iba malé, raz 1 veľký. Raz som mal vymenený veľký uterák 4 dni. Chodil ich zbierať už okolo 10,00 no čisté doniesol až okolo 15,30. Inak bolo upratovanie OK. Prostredie hotela a rezortu bolo OK. Boli to prepojené 3 rezorty, takže sa bolo kde motať.
More bolo nádhernééé. Pláž bola piesková, no vstup do mora bol dosť kamenistý, avšak dali sa nájsť pieskové pásy na prechod. Služby na pláži boli OK, lehátko sa dalo nájsť zakaždým a chlapec potom doniesol matrac a niekedy aj uterák natiahol.
Strava: bola dobre uvarená, výber bol z niekoľkých jedál, no dosť sa opakoval. Varili niečo ako medzinárodnú kuchyňu s orientálnym nádychom. Bolo to chutné, no ja nepoznám zemiaky zapečené v bešameli alebo čo to bolo za omáčku. :) Všetko jedlo bolo podávané formou teplých alebo studených bufetov/švéd. stolov. Okrem nápojov. A týmto sme pri obsluhe. ZLE! ZLE! ZLE! Ak ste neprišli do reštaurácie so začiatkom podávania jedla, kedy mali nachystané stoly, tak to bol des! Najskôr vás posielali od Petra k Pavlovi, kým ste sa usadili a to ste mali veľké šťastie, ak ten stôl už bol odprataný po predchádzajúcich hosťoch. Inak ho nemal kto upratať. Potom nebolo toho čo by prestrel príbory. A nakoniec domôcť sa nápoja k jedlu bol tiež pekný výkon. Veľakrát sme mali skoro dojedené. A to ho ešte musel doniesť. Čašníkov tam bolo veľa no všetci robili všetko a nikto nič. Nič nebolo urobené, len po sebe hulákali. DES! DES! DES! Nemali v tom žiaden systém, resp. mne sa ho za 14 dní nepodarilo pochopiť. Keď už bolo jedlo na samoobsluhu, prečo tak nemohli urobiť aj nápoje? A príbory tak isto. Tí šašovia by len zbierali použitý riad a bolo by to super. Všimol som si, že makali od raňajok do večere, kt. končila o 22,00 a neviem, či stihli mať aj deň voľna, ale to ich neospravedlňuje, pretože to, čo predvádzali sa ani obsluhou nazvať nedá. Ja som asi nemal šťastie na hotel... ale ja už do Egypta nepôjdem.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Recenze hotelu Aladdin Beach Resort
18.1.2011 | Pobyt v prosinci 2010 na 14 nocí jako Neznámý
Stravili sme krásne vianoce a novy rok avšak mrzelo nas umiestnenie ubytovania.Dostali sme pokoj uplne mimo areal kde nas rano prebudili robotnici na stavbe a vyhlad sme mali na stavbu.Takže sme zašli na recepciu s prozbou či by nešlo nam vymenit ubytovanie.A ono to šlo ale neviem či to bolo za trest ale uroven nahradného pokoja bola otra.sna a naviac s oddelenými postelami .Inač doporučujem tento rezort boli sme nadmieru spokojny s obsluhov, čistotou ako aj stravou
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 0 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Aladdin Beach Resort
Hotel | 4,7 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,5 / 6 |
|
Hotelový servis | 4,9 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,1 / 6 |
|
Stravování | 4,5 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,9 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Aladdin Beach Resort
Hosté chválí umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby a možnosti sportu a zábavy. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s úrovní a kvalitou stravování a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 76% dotázaných.