Hodnocení hotelu
Catalonia Bayahibe
Náš názor na hotel Catalonia Bayahibe
Podle 10 387 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Hotelová restaurace a bar
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Kvalita pláže
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení hotelu Catalonia Bayahibe
Všeobecné hodnocení | 90% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 69% |
|
Obsluha a služby | 85% |
|
Stravování | 94% |
|
Sport a zábava | 91% |
|
Ubytování | 90% |
|
Recenze hotelu
Catalonia Bayahibe
Recenze hotelu Catalonia Bayahibe
22.11.2022 | Pobyt v říjnu 2022 na 10 nocí jako Pár středního věku
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Catalonia Bayahibe
15.11.2022 | Pobyt v říjnu 2022 na 10 nocí jako Pár středního věku
Vše bylo super. Na konci pobytu jsme měli možnost užívat jeho služeb až do transferu na hotel a před tím využít shower room, kde bylo možné se před odjezdem sprchovat - což považujeme za výbornou službu, neboť jsme odlétali až o půlnoci.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 33 % |
|
Recenze hotelu Catalonia Bayahibe
29.1.2022 | Pobyt v prosinci 2021 na 9 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Vybrali jsme si příplatkový režim "premium guests" - ubytování bylo pěkné, čisté a prostorné, i s krytým balkonem. Všechny vily v resortu byly stejné, jestli vnitřek byl nějak lepší, to nemohu posoudit. Služebná Julita velmi příjemná, akorát jsme moc nepokecali - mluvila pouze španělsky. A když na dva dny "vypadla", tak úklid proběhl až v 18 hodin. Tak tím PREMIUM asi končí - žádné místo v restauracích nebo na pláži - tady nikdo nic neřešil, trička z lehátek zmizela, přesunuto jinam, protože Rusákům se chtělo být na našem místě. Jeden den jsme pod dveřmi našli sdělení, že lehátka bez lidí déle jak 30 minut budou připravena pro jiné hosty. To platilo jeden den, ale spíše tím, že se okupovači lehátek lekli, než že bychom nějaký staff zahlédli toto řešit.
Premium guests mají parádní možnost pozdního check-outu v den odjezdu - za 50 USD za každou započatou hodinu po 12:00 hodině.
Moře bylo čisté, teplé, písek jemný, pláž vždy čistá, ale ve vodě jsem za celý pobyt (i když jsem vyjel dál na kajaku) viděl jenom jednu rybičku. Neočekával jsem korálové rybky, ale že nebude vůbec co krmit, tak to fakt ne. Ale furt lepší než špína a plno řas v Punta Caně. Nelze projít sousedním resortem na cestu do vedlejší vesnice - strážci jsou neoblomní. Plážoví prodejci jsou dost neúnavní, ceny mají vyšší než v obyčejných marketech.
Resort je ve velmi pěkné opečovávané rozlehlé zahradě, i na Štědrý den probíhala úprava, malovali za provozu i omítky vilek a plážových WC. Starali se vzorově.
Víceúčelové hřiště pro popraskaný nerovný povrch je nepoužitelné, beach volleyball je v pohodě, stále dostupný.
Bazén je udržovaný, ve stínu palem, spíše chladnější voda oproti moři, ale kvůli bazénu se netrmácíme tak daleko.
Celkově personál nebyl moc vstřícný, jako bychom je otravovali, nebylo možno si natočit ani vodu sám, automaty na nealko nebyly v provozu, u každého jídla jsme museli čekat na sklenice, v polovině snídaní jsme se nedočkali ani vody, ani čaje ani kávy - když někdo přišel bez konvičky a byl požádán o přinesen´"nečeho" tak zapomněl ... Chaos, číšnice chodily mezi stoly bez ladu a sladu. U barů striktně trvali na otevírací době, v 9:58 řekli, že otvírají "až" v 10:00, po otevření "zaregistrovali" naši přítomnost v 10:05, když jsem poněkud znechuceni neobslouženi odcházeli.... Během otočení ke kávovaru "byli schopni" zapomenout na typ kávy, kterou jste si objednal. Ve fitku jsem si musel "uklidit" na pokyn obsluhy před i po použití běhacího pásu desinfekčním rozprašovačem a papírovou utěrkou horní část pásu a rotopedu. Guest service sestavoval ze maximálně dvou paní, která obsluhovala vše - rezervace míst do restaurací, námitky k ubxytování, objednání k Covid testování - vrcholem bylo objednávání míst na Štědrý den - až u paní jste se dověděli jídelní lístek v té které restauraci, smůla byla, když před Vámi stáli Rusáci, kteří spolupracovali pouze s google překladačem v mobilu, tak jsme jako pátí v řadě strávili hodinu, než jsme slavně dostali vytisknutý lístek do štědrovečerní restauraci buffet typu s příchodem v 19:00 hodin (ve 20:00 byl druhý termín). Před restaurantem jsme si vystáli další frontu, protože kontrolovali "pravost" lístků - zasedli jsme ke stolu v 19:21 hodin. Jídlo se v podstatě nelišilo od jiných dnů, ale výzdoba a načančání na bufetových stolech bylo až přes čáru - obžerství na druhou. Chaos v obsluze beze změny.
Testování na Covid, objednané na čas dopředu - 90 minut fronta (dcera byla patnáctá).
Výlet do Punta Cany do delfinaria jednou větou nedoporučuji (Turecko i Kuba v pohodě).
V Baiahybe nic k vidění. Delegátka CK zásadně nedoporučila jako nebezpečné vydal se mimo resort "neorganizovaně", pokud neumíte dobře španělsky.
Souhrnem, navštívili jsme vícero zemí, 4x v zimě, plusem je určitě teplo v době našich sychravých dnů, relax v době covidu, minusem zatím nejhorší nálada personálu v hotelu, maňána AŽ MOC mańána, měl jsem pocit, že jaksi jsme tam navíc, nulový život v moři. Tudíž, pokud opět do Dominiky, zjistit si, kde nejsou řasy v moři a bydlet co nejblíže letišti. Cena dle mého neodpovídala tomu, co jsme zažili a měli možnost srovnat s jinými destinacemi (směr Asie jasně vyhrává), v Karibiku je lepší volbou - podle mě - Mexiko nebo Kuba.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 0 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 33 % |
|
Recenze hotelu Catalonia Bayahibe
7.2.2020 | Pobyt v lednu 2020 na 9 nocí jako Pár středního věku
Krásný hotel, respektive několik patrových budov zasazených do krásné zahrady, vynikající all inclusive, všeho vždy dostatek a velký výběr, krásná pláž a moře bez chaluh, přístup pozvolný a písčitý, doporučuji si připlatit Privileg pokoj, jinak každý den perfektně uklizený pokoj. Nemělo chybu.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Catalonia Bayahibe
Hotel | 4,7 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,1 / 6 |
|
Hotelový servis | 4,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,8 / 6 |
|
Stravování | 4,9 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,3 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Catalonia Bayahibe
Hosté chválí umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby a úroveň a kvalitu stravování. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 83% dotázaných.