Hodnocení hotelu
Akropol
Náš názor na hotel Akropol
Podle 144 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 59% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Hotelu se raději vyhněte, doporučujeme vyhledat lépe hodnocený.
- Dopravní spojení
- Kvalita a stav bazénu
- Rychlost odbavení
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Čistota v restauraci
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení hotelu Akropol
Všeobecné hodnocení | 78% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 67% |
|
Obsluha a služby | 80% |
|
Stravování | 82% |
|
Sport a zábava | 80% |
|
Ubytování | 79% |
|
Recenze hotelu
Akropol
Recenze hotelu Akropol
6.11.2013 | Pobyt v říjnu 2013 na 7 nocí jako Mladý pár
Jídlo dobré, vždy něco sladkého a velmi příjemná obsluha.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Akropol
5.11.2013 | Pobyt v říjnu 2013 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel jsme si vybrali na základě recenzí. Na místě jsme ale zjistili, že realita je trochu jiná. Pokoj pro 4 osoby byl neuvěřitelně malý, postýlka pro 4-měsíční dítě se do pokoje už nevešla. Syn spal celou dobu pobytu v kočárku. Po vstupu na pokoj jsme zjistili hned několik závad - nefungovala světla, nešla klimatizace...Světla nám neopravili (po několika urgencí) za celý týden. V chodbičce světlo naopak svítilo pořád i v noci, takže jsme museli vždycky vyšroubovat žárovku :-). Další problém jsme měli s wi-fi. Zkusili jsme zakoupit přístup na jeden den, ale bohužel - připojení bylo katastrofální.
Dále nás mrzelo, že hotel už byl kompletně nachystaný na konec sezony, takže animátoři, dětský klub atd už nefungovalo. Pláž měla neochotnou obsluhu, slunečníky v omezeném množství, což nám jako rodině s dětma v rodinném hotelu přišlo neuvěřitelné. Cesta na pláž rozhodně neodpovídá vzdálenosti, kterou uvádíte na svých stránkách. Fungoval sice autobus, který pravidelně svážel hosty na pláž a zpátky na hotel. Autobus byl ale malý a značně starý a naprosto nevhodný pro převpravu dětského kočárku - s tím jsme se tam prostě nevešli.
A pro mě největší hrůza příšla, když sousedům brzy ráno běhala po pokoji myš - v 5.patře.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 0 % |
|
Velikost | 0 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Akropol
24.10.2013 | Pobyt v říjnu 2013 na 14 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Celkové hodnocení hotelu je z mé strany smíšené. Hotel Akropol odpovídá dle mého názoru hotelu 3 hvězdiček, kdy 4 hvězda je zcela nereálná a je hotelu daná jen za nefunkční fitko a kadeřnictví. Hotel z venku je opravený a jeví se na první pohled jako velice pěkný,ale.... Pokoje jsou vybaveny nábytkem, který pamatuje císaře pána a o koberci na podlaze se nedá říci, že je to koberec,ale kus špinavého hadru. Co se týče velikosti pokoje, tak s tímto jsme byli naprosto spokojeni. Měl jsem zaplacený rodinný pokoj,kdy se jednalo vlastně o dva pokoje, kdy tyto byly propojeny dveřmi mezi sebou, takže super. Čistota na pokoji byla ale slabší stránkou, kdy na stolech a nočních stolcích byl po celou dobu prach a uklízečka jen ustlala a vyměnila ložní prádlo. S ručníky jsem musel bojovat, jelikož první den byly 4 na pokoj a po druhém dnu po uklízení jen 2 a to malé a velké jsem dostal až na vyžádání . Hotel nemá ručníky k bazénu a na pláž, takže si je musíte buď za jedno euro a den vypůjčit na recepci ,nebo si ručník koupit. Co se týká jídla, tak zase kdo cestuje, tak jídlo odpovídá 3 hvězdičkovému hotelu, kdy ale jídla je dostatek, když tedy pominete, že po ránu je osmažená zelenina, při obědu k ní je zamíchané kuřecí maso a toto když zbude, tak je večeře, která je obohacena o čili a to pořádně a maso se zeleninou se ocitne mezi saláty . Zákusky umí kuchařjen asi čtyři, ale každý den je přebarví na různé barvy, takže toto vypadá nádherně než do nich kousnete a ..... zase to samé. Prostě to není kuchař,ale patlal. Ovoce je po deseti minutách rozebrané a nové již nedonesou. Ale jedno velké plus- kdo má rád hranolky, tak jsou na snídani, oběd i večeři a to samé i hnusné mleté maso v různých patvarech smažené před hosty kuchařem, kdy tyto jsou polotovar asi pro zvěř, ale lidi to sní, vždyť přece hotel má jen 4 hvězdy. Co se týká personálu, tak někteří jsou příjemní a někteří se tváří, jako by nápoje byly jejich a vy jim je vypijete. Teď jeden klad, z hotelu je krásný výhled na moře a město. Bazény jsou taky krásné, ale pro cestovatele v přelomu září, říjen už nedoporučuji, jelikož přes noc je zde asi 18 až 20 stupňů a voda v bazénech se již nevyhřeje a je studená, spíše se dá říci že je ledová. Dále k popisu délky cesty hotelu- pláž. Nechápu který chytrák tam napsal, že je to 500 až 800 metrů. Já to šel několikrát a je to asi 1,5 kilometru, takže krásná procházka, ale určitě ne s dětmi. O autobusu z hotelu a řidiči kterému jsme říkali Pinokio bych mohl napsat celý příběh,ale ve stručnosti- arogantní člověk, který místo toho aby vzal větší autobus kterým má jezdit vezme starý malý , do kterého se zleze jen pár lidí a ostatní mají smůlu a hrozně jej baví, že se lidi mačkají na sebe a on se jen směje a ještě vám anglicky řekne opičky na výletu. Já si toto líbit nenechal a zavolal manažera hotelu a když nechtěl vzít pinokio velký autobus, tak musel jet kvůli mě dvakrát, ale pak to byl mazec - jel s námi protisměrem a nebo po chodníku, ale já se jen smál a to ho štvalo ještě víc. Nevím jestli toto je opět vizitka 4 hvězd. Navíc autobus jede jen 5 krát za den tam a zpět a když jede na hotel z pláže mimo tuto dobu, tak mu je zatěžko vzít lidi a musíte jít pěšky. Na hotel vás z pláže ale klidně vezme autobus z vedlejšího hotelu a řidič se jen usměje jednání pinokia. Dále upozorňuji, že na pláži není pití zdarma, já to nějak nenačetl, když jsem vybíral hotel. Jídlo na pláži je výborné-hranolky a hamburger s výborným masem z mraženého mletého hnusu. Takže češi nechte si chutnat, to je dobrota!!!! Napsal bych asi horší hodnocení, ale platil jsem za jednu osobu na 14 dnů 11 tisíc korun s jídlem a pitím zdarma, takže celkový dojem za tyto peníze předčí zklamání z reality. Dále uvádím, že Turecko nikdy nebude v unii, protože to co se zde prodává je samej padělek a ekonomika státu stojí na tomto, takže v každém stánku kterých je zde tisíc na jednom kilometru koupíte adidas , nike a další známé značky za pár korun, jen si musíte vybrat mezi turkem a turkem, který má tu nejlepší kvalitu a ten druhý dle prvního prodává špatnou kvalitu a chce vás ošidit, kdy ten druhý ale má to samé, jen vás chce pořádně okrást. A rada pro vás- adidas má tři pruhy ve znaku, kdy turci toto občas dělají že neví, jelikož to čína zapomněla a někde jsou jen dva.
P.S: kdo má rád kabelky, tak to není jen tak obyčejná kabelky- to je Práda!!!
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 0 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 0 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Akropol
7.10.2013 | Pobyt v září 2013 na 12 nocí jako Pár středního věku
Hotel neodpovídal 4 * , pokoj i koupelna miniaturní , bus na pláž v nedostacujicich intervalech tudíž neustále přecpaný , na pláži není all inklusiv - nápoje (pouze hranolky hamburgery a salát ) . Bazény - jeden ledový druhy s toboganem obležený ruskou klientelou , která tvořila 95 procent obsazenost hotelu. Jídlo bylo chuťově dobré ale malý výběr , většinou jeden druh masa a spousta zapekane zeleniny. Ochota personálu bez úsměvu zkazila celkový dojem s dovolené , cítili jsme se na obtíž. Zklamalo nás i moře kde se střídaly teplé a studené proudy z blízké řeky. Moře bez viditelnosti a bez života........do Turecka už nepojedem
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 0 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 0 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|