Hodnocení hotelu
Papillon Belvil
hotel
Náš názor na hotel Papillon Belvil
Podle 5 389 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 98% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
Hotel Papillon Belvil doporučuje 67% dotázaných
- Ochota personálu
- Čistota na pokojích
- Péče o děti, hřiště
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Chuť a kvalita jídel
- Restaurace v okolí
Podrobné hodnocení hotelu Papillon Belvil
Všeobecné hodnocení | 94% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 78% |
|
Obsluha a služby | 92% |
|
Stravování | 95% |
|
Sport a zábava | 94% |
|
Ubytování | 89% |
|
Recenze hotelu
Papillon Belvil
Recenze hotelu Papillon Belvil
7.11.2023 | Pobyt v říjnu 2023 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Ubytování možné jak na pokojích v hlavní asi 3 patrové budově hotelu či v menších, několika pokojových vilkách rozesetých v zahradě hotelu. Pokoje moderní a čisté. Krásná zahrada, vyžití pro děti perfektní, vedle hotelu na pláži možno využít placené vodní aktivity (parasailing, jet ski a mnoho dalšího). Jídlo skvělé, chutné, výběr z několika restaurací a barů s milým a vstřícným personálem. Spíše než v Turecku si člověk připadá jako v Rusku....ruštinu slyšíte na každém rohu,
Co nás velmi zklamalo byl přístup hotelu (asi ani ne tak recepčního, neb to bude spíše hotelová kultura?) při check inu. Díky hodinovému zpoždění letu a nesmyslnému čekání v transfer busu přes hodinu na další letadlo (náš původní transfer na nás nečekal, jeli jsme náhradním, který pro změnu čekal na další) jsme do hotelu dorazili před druhou hodinou ranní. Místo připraveného pokoje na nás čekal recepční Mustafa se super nabídkou, kdy místo vilových pokojů hned vedle hlavní budovy nám nabídl "větší, lepší a s hezčím výhledem" pokoj v hlavní budově, který normálně je s příplatkem 50 Eur/noc, ale my ho dostaneme za 20Eur/noc. Žena s dcerou se šly za doprovodu jeho kolegy podívat na oba pokoje. Hotelový pokoj velký, prostorný, ale hned nad hlavni restaurací. Vilový pokoj se třemi postelemi malý a to málo místa k pohybu měla zabrat přistýlka. Chtěli jsme jiný pokoj ve vilách, kde se vleze čtyř členná rodina. Mustafa tvrdil, že jsou plní. Vzhledem k tomu, že již bylo před třetí ráno, malý mi už hodinu spal v náručí a všichni ostatní jsme už toho měli plné kecky, akceptovali jsme tedy malý pokoj s tím, že noc přežijeme a ráno si půjdeme vyjednat jiný adekvátní pokoj. Kolega z recepce nás i kufry naložil na golfový vozík a měl nás dovézt k cca 20 metrů vzdálené vile. Po asi 100 metrech jsme se ozvali, že nás veze špatně. Volal Mustafovi, a že prý dobře. Tak jsme se nechali dovézt na recepci. Tam nám Mustafa sdělil, že nám musel dát jiný pokoj (najednou byl jiný volný), který je shodou okolností snad i nejdále jak od hotelu, restaurací, tak i od moře a bazénů s tím, že "jeho kolega" (???on je recepční, on procházel systém, kde má jaké pokoje) si nevšiml, že nám prezentovaný pokoj byl pouze pro 3 hosty. Chtěli jsme noc přečkat v pokoji v hotelu, to už bylo za 30 Eur/noc, Vzdali jsme veškerou snahu domluvit se s evidentně ulhaným a blbě se usmívajícím recepčním Mustafou raději jeli na náš "vysněný pokoj" s tím, že budeme řešit druhý den. Došli jsme na pokoj, kde sice byla na stěně sklopná přistýlka, ale to bylo vše. Takže jsem šel ve 3 na recepci, že jsme 4 a dostali jsme pokoj, kde je sice přistýlka, ale zavřená ve skříni, bez polštáře, bez povlečení. Mustafa se opět blbě usmíval a že za 15 minut tam někdo příjde to napravit. Spát se šlo ve 4 hodiny. Děti vstaly druhý den v 9, to akorát končila snídaně, a další 2 dny byly díky spánkovému deficitu no, jak to říct,.... Druhý den jsme řešili s delegátem, který byť pracuje pro německou cestovku v němčině nejzdatnější nebyl.ve finále celý týden řešil s hotelem a nic nevyřešil a místo toho nám prodal výlet do Antalye do Akvária.....prosím nekupujte, výlet je od cca 10 hod do 18 hod, 1,5 hod cesta, 1,5 hod vás hromadně zavřou do domluveného zlatnictví na předměstí, pak odvezou do města, kde zavedou na tržnici do domluveného obchodu s oblečením a rozdají slevové vouchery (okamžitě jsme se sbalili a šli si projít město sami) a po dalších 3 hodinách jedete do akvária, které na obrázcích nabídne více než ve skutečnosti.
Cestou zpět na letiště nám řidič transfer busu poničil 2 kufry a když jsem to s ním chtěl řešit, zavřel mě do předních dveří a rozjel se...ostatní cestující co s námi jeli jen nevěřícně koukali.
Závěrem, pominu-li výše uvedené a cestovkou/přeprodejem napálenou cenu , dovolená byla OK, Hotel jako celek pro dovolenou s dětmi moc pěkný, nicméně celkem vzdálený od nějakého "centra" alespoň malého města. V dané oblasti se určitě daly najít i zajímavější a levnější, kdyby člověk trochu plánoval, kouknul na google mapy a neřešil to 3 dny před odjezdem :) Jako plus hodnotím, že nebylo potřeba nosit nějaké hotelové náramky.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 0 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Papillon Belvil
14.7.2022 | Pobyt v červenci 2022 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Krásný hotel. Vybavený pro všechny věkové kategorie. Služby skvělé, personál ochotný, jidlo výborné, pokoje krásné a čisté. Vyžití pro děti maximální. Měli jsme opravdu krásnou dovolenou a rádi se do tohoto hotelu vrátíme.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Papillon Belvil
6.11.2019 | Pobyt v říjnu 2019 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hodnocení hotelů píši většinou velmi nerad. Tentokrát však rád uělám vyjímku, protože hotel Papillon Belvil si to zaslouží.
Byli jsme v Turecku počtvrté a pobyt v tomto hotelu byl zatím jednoznačně nejlepší, Personál hotelu byl velmi milý a příjemný.
Všude bylo čisto a neustále se uklízelo. Fantastické zázemí pro děti, Pozvolná písčitá pláž, Široký a bohatý výběr jídel, navíc všechno dobré a chutné, Rádi se do tohoto hotelu znovu vrátíme.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Papillon Belvil
13.9.2019 | Pobyt v červenci 2019 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel Papillon Belvil splnil naše očekávání , výborné služby , jídlo , hotel je přizpůsoben dětem , každodenní animační programy pro děti , které byly nadšené ,
jediné na co bychom rádi upozornili je , že pokud cestujete 2 dospělí a 2 děti , tak počítejte s tím , že jedno dítě bude spát na přistýlce , tz. na rozkládacím gauči , pokud si tedy nepřiplatíte ubytování v hlavní budově , kde se nachází prostornější pokoje , jinak je ubytovaní směrováno do vilek , bungalovů ,
jinak nemáme co vytknout , s dovolenou jsme byli velice spokojeni a vřele doporučujeme
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Papillon Belvil
Hotel | 5,5 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,2 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,3 / 6 |
|
Stravování | 5,5 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,4 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Papillon Belvil
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 97% dotázaných.