Hodnocení hotelu
Palm Beach
Náš názor na hotel Palm Beach
Podle 447 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 79% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Ochota personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Vzdálenost k pláži
- Výbavení pokojů
Podrobné hodnocení hotelu Palm Beach
Všeobecné hodnocení | 53% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 78% |
|
Obsluha a služby | 58% |
|
Stravování | 50% |
|
Sport a zábava | 75% |
|
Ubytování | 33% |
|
Recenze hotelu
Palm Beach
Recenze hotelu Palm Beach
6.8.2018 | Pobyt v červenci 2018 na 10 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Hotel je vhodný spíše pro francouzsky mluvící hosty. Přestože hotel nebyl plně obsazen, nebyli jsme ubytováni při dopoledním příjezdu, Náš pobyt byl v režimu all inclusive, ale bohužel bylo možné využít až v 15 hodin. (t.j. cca za 5 hodin po příjezdu na hotel). Oběd jsme si tedy museli připlatit. Všechny pokoje bez balkónu (kromě 5 pokojů s malou terasou). Koupelna od obytné části oddělena jen nízkou zdí. Zařízení pokoje jednoduché, opotřebované. Bez kávovaru, varné konvice nebo minibaru. Úklid byl v pořádku - ručníky byly vyměněny každý den. Služby a strava v režimu low cost all inclusive. V restauraci jsou sice vyvěšeny různá ocenění a diplomy z oblasti gastronomie, ale rozmanitost jídel ani kvalita rozhodně nezaslouží ocenění. Taktéž hygienické zásady v hotelové kuchyni nejsou ani na základní úrovni. Důsledek toho pocítil náš 15-letý syn. Po konzumaci nedokonale tepelně zpracovaných porcí masa se velmi rychle rozvinuly zažívací obtíže, které bohužel náš pobyt přesunul na pár dnů pouze na pokoji. Vzhledem k dehydrataci jsme byli nuceni vyžádat pomoc hotelového lékaře. Jednalo se o infekční onemocnění žaludku a střev. Platbu lékaři lze provést pouze v hotovosti. Díky tomu jsme zjistili, že v hotelu chybí bankomat. Během celého pobytu jsme se nedočkali návštěvy delegáta CK Neckermann, a to ani po opakovaných žádostech, které zprostředkovala zástupkyně agentury Nacesty paní Ibehejová. Fakultativní výlet jsme si nakonec museli zajistit u jiné cestovní agentury. Většina personálu v hotelu se chová k hostům přátelsky. Bohužel anglicky se domluvit je možné jen s několika.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|