Recenze hotelu The KALLONI BAY HOTEL
30.7.2018 | Pobyt v červenci 2018 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Ubytování
Ubytování v nejnižším patře hotelu v pokojích 101-105 neodpovídá ceně ani třem hvězdám, kterými se hotel honosí. Koupelna malá - sprchový kout o rozměru 1x1m, kde se na vás lepí zašlý igelitový sprchový závěs, sousedé měli navíc v koupelně plíseň a tekl jim záchod. Nám tekla na balkon pouze trubka z vyššího patra, která odváděla vodu z klimatizace z vyšších pater. Závan z popelnic umístěných v těsné blízkosti balkónu, výhled na sušící se prádlo a hadice na zemi, hned pod balkonem měli opraváři podzemní garáž, parkovali zde motorky a ladili své polorozpadlé dodávky...co více dodat. Přistýlka na pokoji se skládala z rozkládacího gauče, který patřil do sběrného dvora spíše než do tříhvězdičkového hotelu - nešel rozložit do roviny a dítě na něm spalo v polosedě. Po opakované stížnosti manažer hotelu vyhověl naší žádosti a nakoupil nové přistýlky. Jediným kladem ubytování byl pravidelný úklid pokoje a tvrdá nová matrace (která však může být pro někoho jiného být příliš tvrdá). Na pokoji je lednice a fén.
Strava
Strava byla největším zklamáním - jednotvárná, mastná, za využití nekvalitních levných potravin. SNÍDANĚ - každý den stejná, nicméně standardní, výběr dostačující - pouze chybí ovoce.
OBĚD - nejhorší jídlo dne, každý den rýže, hranolky, pečené maso v oleji, mísa zeleniny - stále na stejný způsob, předkrm - různé variace na tsatsiky (s řepou a koprem, tuňákem atd.) Po dvou dnech jsme šli raději na kebab.
VEČEŘE - hranolky a rýže a maso v oleji jako k obědu, za celý týden jednou špagety a to na vyžádání, majonézové a jogurtové mísy, kterých se nikdo netkl, zelenina, ovoce žádné- pouze tvrdé jablka (někdy i shnilé) a zelené pomeranče, 3x byl meloun, desert - hrůza (až na jeden případ, kdy byl pečený perník).
Po dobu pobytu v Kalloni Bay mě celou dobu tlačil žaludek, pálela žáha, manžel měl zažívací problémy a průjem a stejně tak i někteří další hosté.
NÁPOJE v programu all inclusive: kohoutková voda (silně mineralizovaná,nevhodná pro dítě), přeslazený džus plný éček z prášku, kola z automatu, víno krabicové (s octovým ocasem)- na pálení žáhy jako dělané, pivo vodové, přechlazené, bez pěny. Nedalo se tam nic pít - kupovali jsme si v obchodě víno, balenou vodu a kolu.
Služby hotelu
Služby hotelu jsou na velmi nízké úrovni, manažer hotelu je evidentně neschopný. Personál, který v hotelu obsluhuje, je neprofesionální (barman je zároveň zahradník a nerozumí anglicky), personál nemá základní znalosti o tom, jak obsluhovat hosty. Servírovaný oběd v tomto hotelu znamená, že si zajdete sám pro příbor a talíř a dochucovadla. Když máte štěstí, tak vám donesou předkrm a salát a hlavní jídlo zároveň, v horším případě čekáte půl hodiny.
Pláž
Moře není vhodné ke koupání. Pláž je silně znečištěná - majitel hotelu se ani po naší stížnosti neobtěžoval poslat někoho z personálu, aby vyčistil pláž v okolí hotelu od nánosu chaluh a nebezpečných předmětů jako bylo sklo, hřebíky, žárovky atd. prostě vše co moře vyplaví. Vstup do moře vhodný pro děti a neplavce (voda po kolena). pokud si chcete zaplavat, musíte jít mořem tak 50m. Na průzračné modré moře zapomeňte, plavou zde chaluhy, které se mísí s pískem, takže člověk má pocit, že je na rybníku a ne v moři.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
33 % |
|
Všeobecná čistota |
100 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
0 % |
|
Vhodnost pro postižené |
0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? |
0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
0 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
33 % |
|
Další možnosti trávení volného času |
0 % |
|
Vzdálenost k pláži |
100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
0 % |
|
Odbavení |
33 % |
|
Vyřizování reklamací |
33 % |
|
Nabídka pro volný čas |
0 % |
|
Kvalita pláže |
0 % |
|
Kvalita a stav bazénu |
100 % |
|
Péče o děti, hřiště |
0 % |
|
Čistota |
100 % |
|
Velikost |
67 % |
|
Výbavení pokoje |
33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
0 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
0 % |
|
Hotelová restaurace a bar |
0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
67 % |
|