Recenze hotelu THB Tropical Island
7.1.2013 | Pobyt v prosinci 2012 na 7 nocí jako Pár středního věku
Nejsme typičtí dovolenkoví hosté a proto může být naše hodnocení zavádějící. Ale přesto - třeba někomu poskytneme náhled z jiného úhlu. Ihned po příjezdu do většiny hotelů si totiž pronajímáme v půjčovně auto a celou dovolenou jezdíme po daném ostrově nebo kraji ve kterém trávíme dovolenou. Ostrov Lanzarote je na toto báječný a ještě báječnější je to na Lanzarote na kole. Nedaleko Playa Blanka jsou sice jednoznačně nejkrásnější pláže Lanzarote (Playa Papagayo), ale pěšky je to dost daleko a veřejná doprava asi také není nejlepší řešení, nehledě na to, že Play Papagayo se nachází v přírodní rezervaci, kam i auta jezdí za poplatek a veřejná doprava možná vůbec ne. Takže host Hotelu Sun Tropical Island, pokud si nepůjčí v půjčovně auto, je do značné míry odkázán na bazény a slunění v areálu hotelu. To je ale na Kanárských ostrovech celkem běžná věc, neboť jenom menší část hotelů se na těchto ostrovech nachází v pěším dosahu pláží. Ale areál hotelu je řekl bych velkolepý, byť se asi nijak podstatně nevymyká standardu běžnému ve většině podobných hotelů nejenom na Kanárech, nýbrž i v Tunisku, Egyptě, nebo v Turecku. Doslova 10 metrů od vchodu do našeho apartmánu jsme měli oválný bazén o délce cca 15 m a hloubce 1,5 m a malý bazének pro děti. Asi 70 metrů od apartmánu byl potom velký bazén. Oba bazény se nacházejí v romantickém prostředí palem, slunečníků a lehátek - je to moc pěkné. Nedaleko je velké zábavní centrum, kiosky pro hosty "all inclusive", nebo pro ty, kteří si chtějí koupit nápoje nebo něco na zub atd. My jsme ale, jak řečeno výše, hned ráno odjížděli autem na výlety a vraceli se večer.
Apartmán jsme měli pěkný. TV, pěkná koupelna, ložnice, terasa s židličkami, obývák s kuchyňským koutem vybaveným várnou konvicí, ledničkou, kávovarem a el. vařičem se dvěma ploténkami. Ve vybavení kuchyňky jsme shledali jedinou, poněkud nepříjemnou závadu. Měli jsme zaplacen pouze pobyt zcela bez jídla. Dva hrnce ve vybavení kuchyňky byly o dost větší, než plotny vařiče, takže bylo možno použít vařič (hrnec) pouze jediný, protože oba hrnce naráz se na vařič nevešly. Závadu jsme reklamovali v recepci, ale jak známo jižní národy jsou poněkud „velkorysí“, řídící se filosofií „Něma problema, No Problem, případně Maňana“ a tak nám hrnce nevyměnili. Ani se tomu nedivíme, protože předpokládáme, že stejně velké hrnce asi budou ve všech několika desítkách, nebo spíše stovkách apartmánů tohoto hotelu a proto výměna za malé je obtížná až nemožná. Chyba se možná stala už při počátečním vybavování kuchyněk. Zda doporučit, nebo nikoli neřeknu. Z popsaného si každý může udělat svůj obrázek. My jsme byli velmi spokojení. Nenechte se námi ale mýlit. Nevzpomínám si, že bychom kdy v kterémkoli hotelu na světě nebyli spokojení. Nepřihodilo se nám to ani v hotýlku plném gekonů nedaleko slumů Kalkaty, ani v ušmudlaném hotýlku plném švábů na hlavní třídě v Tozeur na okraji Saharské pouště v Tunisu. Vždyť bez těch gekonů by to nebyla Indie a bez těch švábů by to nebylo saharské městečko.
Domnívám se, že spokojenost či nespokojenost vychází víc ze samotné osoby, která hodnocení provádí. Záleží na tom, co host od hotelu očekává a především jak se o podmínkách a možnostech před příjezdem informoval. Stěžovat si, že u hotelu není pláž je nesmysl. Prostě tam není, nikdy nebyla a nikdy nebude. Je to tak u velikého množství hotelů všude na Kanárech. Pokud chcete pláž, jeďte do jiného hotelu.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
67 % |
|
Všeobecná čistota |
67 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
67 % |
|
Vhodnost pro postižené |
67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? |
67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
67 % |
|
Další možnosti trávení volného času |
67 % |
|
Vzdálenost k pláži |
0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
67 % |
|
Odbavení |
67 % |
|
Vyřizování reklamací |
67 % |
|
Nabídka pro volný čas |
67 % |
|
Kvalita pláže |
0 % |
|
Kvalita a stav bazénu |
100 % |
|
Péče o děti, hřiště |
67 % |
|
Čistota |
67 % |
|
Velikost |
100 % |
|
Výbavení pokoje |
100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
N |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
N |
|
Hotelová restaurace a bar |
100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
N |
|