Recenze hotelu Don Candido
6.1.2009 | Pobyt v prosinci 2008 na 14 nocí jako Neznámý
Majitelka či manažerka hotelu se odmítla představit, resp. tvrdila, že se jmenuje Carmen Don Cándido, nezdravila nás ani na pozdrav neodpovídala (na rozdíl od Němců), neverbálně nás šikanovala - úsměšky, poučování, bouchání talíři, ostentativní odnášení odpadků od potravin, které jsme si donesli (např. krabička od jogurtu, snídaně byly jednotvárné, nepříliš chutné, z nejlevnějších surovin). Ačkoliv má na vizitce na 2. místě angličtinu, s hrdostí vyjmenovávala jazyky, kterými nehovoří - mimo AJ čeština, ruština, polština... Neměla daleko ani k fyzické agresi.
Podotýkám, že jsem praktický lékař, zabývám se psychoterapií a jsem přesvědčen, že tato paní je vážně duševně nemocná.
Tento hotel rozhodně nemohu doporučit, myslím, že byste jej měli vyřadit z nabídky. Současně žádám písemný postoj pořadatele k chování personálu Don Candido. Pokud nebudete tyto připomínky řešit s německou agenturou, obrátím se na ně písemně (v angl. jazyce).
Děkuji za spolupráci. Věřím, že Váš zájem není jen formální.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu |
0 % |
|
Všeobecná čistota |
67 % |
|
Vhodnost pro rodinu |
67 % |
|
Vhodnost pro postižené |
0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti |
33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu |
33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti |
67 % |
|
Další možnosti trávení volného času |
100 % |
|
Vzdálenost k pláži |
33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu |
0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků |
0 % |
|
Odbavení |
33 % |
|
Vyřizování reklamací |
0 % |
|
Nabídka pro volný čas |
100 % |
|
Kvalita pláže |
67 % |
|
Kvalita a stav bazénu |
67 % |
|
Péče o děti, hřiště |
33 % |
|
Čistota |
67 % |
|
Velikost |
67 % |
|
Výbavení pokoje |
0 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena |
67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů |
0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů |
33 % |
|
Hotelová restaurace a bar |
33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu |
67 % |
|