Hodnocení hotelu
Canifor
hotel
Náš názor na hotel Canifor
Podle 2 582 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 60% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Odbornost personálu
- Restaurace v okolí
- Výbavení pokojů
- Chuť a kvalita jídel
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu Canifor
Všeobecné hodnocení | 62% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 84% |
|
Obsluha a služby | 80% |
|
Stravování | 81% |
|
Sport a zábava | 51% |
|
Ubytování | 65% |
|
Recenze hotelu
Canifor
Recenze hotelu Canifor
26.6.2011 | Pobyt v červnu 2011 na 13 nocí jako Pár středního věku
Jediné šťastie,že nemôžem viac byť nahnevaný na tento hotel je to,že som zaplatil skvelú cenu cez Neckermanreisen a tým pádom by som mal akceptovať nedostatky ,ktoré sa počas pobytu vyskytli..Boli sme 2 páry,jeden býval s pohľadom na ulicu,my sme mali izbu smerom k bazénom.Recepcia nebola ochotná ani raz vymeniť izbu,údajne ,že bol hotel plný...Nám asi po 3 dňoch odišla klimatizácia a informoval a prosil som o tom recepčné každý deň.Do konca pobytu žiaden výsledok,ani výmena izby nebola možná.Na konci pobytu som si zavolal vedúceho hotela a sťažoval som si(podotýkam slušne a bez emocií).Viete ako reagoval?Mal som sa sťažovať u Neckerman cestovky,otočil sa mi chrbtom miesto slušného omluvenia.Takéhoto "managera" som asi ešte nezažil...Inak oba páry se nevyspali poriadne ani jednu noc.Tí,čo boli na ulicu,mali pod sebou pub s hudbou do 1 hodiny v noci a ráno mali smetiarov o 6 hodine ráno.My sme mali skoro každý deň nejakých anglických ožranov,ktorých riešila recepcia kľudne o 1,2 v noci,ktorí vykrikovali z balkonov,terás,atd...O 6 hodine ráno sme mali budíček,ked černoško začal posúvať lehátka pri bazéne a zobudil do 7 hodiny skoro všetkých,čo boli nad bazénom...Co sa týka stravy,tak večere boli super ale raňajky boli čiste UK(každý deň fazole,slanina,vajcia,játra,tousty),že po 7 dni sa nám zdvíhal žalúdok,ked sme videli ako si tlstí briti dávajú tú slaninu s fazolami každé ráno..Bazén sme ani nepoužili ,lebo sme každý deň chodili autobusom na pláže(14 eur 7 dňový lístok).Oplatí sa vidieť Gozo,Comino,St peters pool a doporučené pláže,ktoré ale sú neskutočne preplnené,hlavne o víkendoch.Raz sme cestovali v nedeľu z Golden beach 1,45 hodiny,pretože sme sa nedostali 2x do autobusu..tak hodne zdaru s hotelom Canifor!PS:nezabudnite na repelenty proti komárom...
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 33 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Canifor
13.9.2010 | Pobyt v září 2010 na 5 nocí jako Neznámý
Dobrý večer,
vrátli jsme se zájezdu, který jsme si u Vás objednali a byli jsme s Vaší CK moc spokojeni,
vše jste nám rychle a velmi dobře připravili a o všem co bylo třeba jste nás včas informovali.
Ubytování v hotelu bylo na velmi dobré úrovni, měli jsme pokoj s výhledem do ulice, ale protože je umístěný ve vedlejší ulici, hluk není tak znatelný.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | N | |
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | N |
Vstřícnost a ochota personálu | N | |
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | N | |
Odbavení | N | |
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | N | |
Velikost | N | |
Výbavení pokoje | N | |
Koupelna, toaleta, hygiena | N |
Pestrost jídel a nápojů | N | |
Chuť a kvalita jídel a nápojů | N | |
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | N |
Recenze hotelu Canifor
10.9.2010 | Pobyt v srpnu 2010 na 7 nocí jako Neznámý
Nejhorší 4 hvězdičkový Hotel jaký jsem vce světě zažil.Zasloužil by si 2 hvězdičky. Pokoje nejsou příliš čisté, vybavení pokojů staré , v koupelně sprcha s plastovou hlavicí jak za socialismu, rez , prasklé kachličky . Personál na recepci arogantní a neochotný,vchází do pokoje bez klepání , v restauraci to bylo s presonálem lepší. Jídlo : snídaně jednotvárna anglická kuchyně večeře formou bufetu opakuje se stále stejný sortiment. Každý večer karaoke ,které je do noci hlasitá hudební produkce každý . Hotel nerespektuje přání klientů si odpočinout od hluku , a to ani po reklamaci. Bazén malý na schlazení stačí. Tento hotel nedoporučuji
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Canifor
6.7.2010 | Pobyt v září 2009 na 12 nocí jako Neznámý
Pro naši poznávací dovolenou, kdy využíváme hotel pouze k přespání a stravě,nemám hotelu skoro co vytknout. My jezdíme k moři kvůli koupání v něm a ne v bazénu, takže o jeho kvalitě nemůžu soudit. Plusy: skvělá poloha cca.4min od autobusového nádraží (oceníte v případě, že jezdíte každý den busem na různé výlety a pláže), v blízkosti plno obchůdků a restaurací, výborná kuchyně, milý personál. Jediný minus: čistota v pokoji mohla být lepší.
Tento hotel rozhodně doporučuji všem, co chtějí poznat co nejvíce z ostrova, nelenoší jen na pokoji nebo u bazénu a večer se chtějí po výletu dobře najíst:)
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | N | |
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Canifor
Hotel | 2,3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 2 / 6 |
|
Hotelový servis | 2 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,7 / 6 |
|
Stravování | 2,6 / 6 |
|
Sport a zábava | 2,3 / 6 |
|