Hodnocení hotelu
Avena Resort & Spa Hotel
Náš názor na Avena Resort & Spa Hotel
Podle 743 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 81% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Ochota personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Velikost pokojů
- Restaurace v okolí
- Vhodnost pro rodinu
- Čistota v restauraci
- Kvalita pláže
Podrobné hodnocení Avena Resort & Spa Hotel
Všeobecné hodnocení | 79% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 85% |
|
Obsluha a služby | 86% |
|
Stravování | 78% |
|
Sport a zábava | 76% |
|
Ubytování | 84% |
|
Recenze hotelu
Avena Resort & Spa Hotel
Recenze hotelu Avena Resort & Spa Hotel
15.6.2013 | Pobyt v květnu 2013 na 10 nocí jako Parta přátel
Hotel Gold Safran a všechny služby s ním spojené odpovídají 4*, pokoje prostorné, úklid v pořádku, do pokojové ledničky doplňovali pravidelně vodu, ale někdy se stalo, že jsme ji postrádali, ale když jsme požádali personál, vždy nám ji dodali. All inclusive funguje tak, jak má, všeho dostatek. Třeba ve Španělsku je ale větší výběr. Moře čisté, pláž ne příliš udržovaná, ale pokud si dojedete místní dopravou za 1 euro na Kleopatřinu pláž, uvidíte, jak je překrásná. Turci, jako obchodníci jsou velmi vytrvalí, až vlezlí, musíte to s nimi umět a hlavně nepřistoupit hned na první cenu, ale co nejvíce smlouvat. Pak si můžete opravdu skvěle "zašopovat". Určitě vyzkoušejte turecké lázně a masáže, nebo celodenní výlet lodí, nebo Jeep safari. Všude počítejte s tím, že si musíte na každém výletu doplácet pití. Nádherný výhled je i z místního hradu na skále, který je v noci celý osvícený. Hotel má dobrou polohu, přímo na hlavní rušné třídě plné obchůdků a zároveň jen kousek na pláž. Animační programy zde fungují už od rána a pak od večera, my jim nejsme příliš nakloněny, ale někdo to rád. V tomhle případě animátory obdivuji, že mají vytrvalost a stále každý den dobrou náladu, kterou uměli podat i v pěti jazycích - smekám před nimi. Takže do Turecka s hodně penězi, máte je za co utratit! Na závěr trochu nepříjemná situace - naše německá CK GTI v průběhu pobytu zkrachovala. Vše proběhlo víceméně tak, aby nás opravdu dopravili domů, i když jsme místo do původního Nurnbergu museli letět náhradním letem do Salzburgu a poté 4 hodiny busem. Cesta byla trochu časově náročnější, ale bylo o nás postaráno. V tomhle případě musím říct, že člověk, který nemluví německy, by se hodně zapotit. Já sama německy mluvím a měli jsme co dělat. Co mě opravdu naštvalo, tak jednání německé vyslankyně, která čekala na lidi od zkrachovalé ck Gti u odbavení. Když zjistila, že nejme Němci, ani nežijeme v Německu, řekla, že tímto pro ní práce již skončila a odešla! Nám nastali problémy u odbavení-jeden kufr navíc, chtěli za něj 70 euro, přesto, že dohromady jsme váhu splňovali.Vše jsem řešila v němčině s tureckým úředníkem. Už to nebralo konce a my málem nestihli náš náhradní let! Díky tureckému úředníkovi, který se nás zastal a vše domluvil, nic jsme za kufr neplatili, vzali jsem si ho jako příruční zavazadlo a doslova jsme utíkali do našeho letadla, jak o závod! Naštěstí jsme vzlétli až o 20 min déle. Tahle zkušenost mě opravdu otrávila a vyčerpala, ale přesto si za normální standardní situace umím dovolenou v Turecku představit a ráda bych si jí zopakovala znovu s ck na cesty. Létám pravidelně a holt jsem měla tu smůlu, že jsem chytla první německou cestovku, která klekla :-)
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Avena Resort & Spa Hotel
24.8.2012 | Pobyt v červnu 2012 na 8 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel nezaslouží hodnocení 4*. Vybavení pokojů již má své odsloužené, nicméně bylo všude čisto. Vybavení jídelen a prostorů k odpočinku bych hodnotil ke 3*. Koncem června, při vyšších teplotách, nebyly tyto prostory klimatizovány (možná neměly ani klimatizaci) a kultura stolování a posezení trpěla. Hotel je dobře umístěn nedaleko moře a čistota na pláži byla v mezích.
Stravování ALL INCLUSIVE není srovnatelné s např Španělskem. Hodně zeleniny, ale také hodně "majonézových salátů" ze surovin předchozí nabídky. Milovníci zákusků byli spokojeni. Na masové výrobky (malý výběr) bylo třeba vystát frontu, protože byly vydávány. Možná, že to bylo i klientelou. Turci z Německa převažovali výrazně, doplněni občany bývalých sovětských republik.
Obsluha, včetně lidí na recepci se snažila ochotně vyhovět.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 33 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Avena Resort & Spa Hotel
26.6.2012 | Pobyt v květnu 2012 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel jsme si vybrali díky hodnocení CK - 35.místo, samé pozitivní recenze. Hledali jsme hotel hlavně čistý,s výbornými službami, cestovali jsme s 1,5letou dcerkou.
Skutečnost nás však trošku překvapila-hotel má již hodně za sebou, je vcelku vybydlen a nutně by potřeboval rekonstrukci. Nábytek pamatuje jistě Atatürka.Pokojské se také nijak do práce neženou-např.granulky z dětského čaje,který se nám 1.den vysypal, tam byly po celý pobyt.Jídlo vcelku v pořádku,ovšem "lepší" maso bylo na příděl.Personál trošku vlezlý,hlavně masér,který nebyl schopen sehnat klientelu pro turecké lázně za 25eur,takže se pro jistotu první cca 4 dny pobytu snažil ukecat každého hosta,min.3xdenně.Na pláž od hotelu cca 200m k podchodu.Něco již procestováno máme,proto hodnotíme,že 4hvězdy má gold safran s velmi odřenýma ušima. Přesto jsme si dovolenou velmi užili a nenechali ničím zkazit. Příště na tur.rivieru ano,ale do jiného hotelu.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Avena Resort & Spa Hotel
28.10.2011 | Pobyt v říjnu 2011 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel Gold Safran jsme si sami vybrali, abychom udělali radost vnukovi, který tam s námi pobýval loňského roku a protože to byl jeho první exotický zájezd (letadlo, moře, palmy,...), dlouho na vše vzpomínal.
Letos už jsme viděli drobné nedostatky:
- špatně umyté kelímky na nápoje a šálky na kávu - upozornili jsme na to
personál, ten ochotně věc napravil, ale přesto se to opakovalo
- ovocné nápoje nebyly nejkvalitnější, zejména nám vadilo, že byly hodně dobarvené a uměle dochucené
- místní červené a bílé víno bylo pro nás nepitelné (ale jsem ochotna připustit, že prostě odpovídá místním zvyklostem a chuti)
- jinak bylo jídlo chutné a pestré
- ubytování bez nedostatků
- rodina s malými dětmi by si neměla brát pokoj směrem do dvora - večer jsou tam hlučné produkce - letos jsme se podle toho zařídili
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení Avena Resort & Spa Hotel
Hotel | 5,6 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,6 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,5 / 6 |
|
Stravování | 5,3 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,6 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Avena Resort & Spa Hotel
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 92% dotázaných.