Hodnocení hotelu
Villa la Mar
Náš názor na hotel Villa la Mar
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 77% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Pestrost jídel a nápojů
- Uzpůsobení pro postižené
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
Podrobné hodnocení hotelu Villa la Mar
Všeobecné hodnocení | 75% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 93% |
|
Obsluha a služby | 67% |
|
Stravování | 84% |
|
Sport a zábava | -1% |
|
Ubytování | 67% |
|
Recenze hotelu
Villa la Mar
Recenze hotelu Villa la Mar
27.12.2007 | Pobyt v říjnu 2007 na 8 nocí jako Neznámý
Hotel Villa la Mar nacházející se v centru Varadera nabízí jednoduché funkční ubytování. Tento hotel jsme zvolili, protože jsme chtěli po Kubě cestovat a v hotelu jsme stejně přespali pouze několik nocí.
Hotel nabízí jednoduché starší pokoje vybavené klimatizací a televizí. Jediný závažnější problém byl, že nám tekla většinou vlažná voda.
Personál - poměrně milý s trochu socialistickým přístupem práci.
Jídlo - zaplacenu jsme měli pouze snídani, byla každý den stejná. All inclusive lze podle ohlasů doporučit pouze velice nenáročným turistům (komentář Lonely Planet - pokud nevypijete za den více než 25 piv, na all incl. zapomeňte).
Poloha hotelu je vynikající, přímo v centru Varadera, na průměrnou plář je to kousek, na mnohem lepší pláže je to poze několik bloků.
Hotel doporučuji nenáročným turistům, za cenu, kterou jsme zaplatili, jsme očekávali výrazně nižší kvalitu.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|